Ännu en dag i värmen...

Idag var det dags att gå upp tidigt trots att det är lördag och helg. Började jobba klockan 8.00 på jobbet. Var hur mycket folk i butiken som helst idag, det var kö i min kassa i stort sett hela dagen. Orkar inte hiva så mycket med varor längre, det är tungt och jobbigt för kroppen. Men jag ska försöka att stå ut hela juni. Ska be om att bara få sitta i kassan resten av dagarna jag jobbar. Är rädd för att lyfta för tungt för det gör ont då.

Har varit ute i solen resten av dagen, känner mig slut efter
dagens arbte. Blir grillning ikväll. Mysigt värre.

Igår kom Karin och hennes sambo Andreas från Malmö och hälsade på mig. Karin är en av mina bästa vänner. Det var så roligt att träffas och prata lite. Jag tycker så mycket om henne och saknar henne massor nu när hon bor så långt bort. De kom för att titta på huset och äta lunch. Mycket trevligt. Jag fick jättefina bebiskläder och små tofflor.

Annars så saknar jag Martin något otroligt. Han har verkligen jobbat konstant i fem veckor nu, har knappt sett honom. Det fattas en stor del av mig själv när han är ute och jobbar. Men nu ska han i alla fall vara hemma i några dagar framöver, som jag har längtat efter dessa dagar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0