Varmt varmt varmt...

Idag är det olidligt varmt både ute och inne. Brukar inte lida av värmen i vanliga fall men nu känns det ganska tungt med tio kg i övervikt. En liten bebis och massor med vätska i kroppen gör en ganska slut. Fötterna och händerna svullnar ganska rejält i den stekande solen. Martin och jag har bara tagit det lungt hela dagen. Men nu tog Martin en liten cykelsväng, men jag valde att avstå i värmen. Har massor med saker som jag borde göra men som jag inte kommit mig för idag.



Jag ska vara modig nu och visa min mage tre veckor innan förlossning. Fick beröm av min barnmorska för min fina mage utan några bristningar och skavanker. Men större blir den ju oundvikligen.

Kommentarer
Postat av: Kattis

Hej,



hur är det med den blivande mamman? Hur känns det?



Bamsekram,

Kattis från media

2008-07-08 @ 12:45:43
URL: http://kaktustaggar.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0