Undrar just när bebisen vill ut?

Som sagt är det inte många dagar kvar på min graviditet. 24 dagar kvar tror jag till BF. Bara jag överlever 5 dagar ensam hemma när Martin är på Öland. Känner mig faktiskt lite nervös. Men bebisen kan ju lika gärna stanna där inne ett bra tag till. Som sagt är det bara vecka 37 på fredag. Sedan ska jag och min älskling vara lediga först en vecka och sedan tar Martin ut 10 dagar i samband med förlossningen. Jag skulle egentligen ha följt med till Öland, men det har som sagt strulat till sig med diverse sjukdomar och liknande så Martin har hand om det mesta kring Nöjesbyråns del av kronprinsessans födelsdag och har därför fullt upp med det. Men jag ska fixa det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0