Underbara dagar på BB

Vilken bra start vi fick ändå vår lilla familj. I och med att jag blev snittad fick Martin och jag spendera söndag till fredag på BB tillsammans med vårt lilla underverk Nelly. Det var verkligen skönt att bli ompysslad och få tid till sin lilla bebis. Vi fick hjälp med ammning, badning och lite tips och råd för hur man sköter om ett sådant litet knyte i värmen. Personalen på BB i KGA ska ha all heder för de har varit underbara hela veckan.

I vanliga fall är man inte så pigg efter ett kejsarsnitt som jag har varit sa personalen. Vanligtvis går man inte upp andra dagen ur sängen. Men jag gav mig den på att jag skulle klara det. Med slangar i ryggen med smärtlindring och diverse mediciner tog jag mig upp redan då och klarade av att gå på toaletten. Visst har jag haft ont, men man måste vara en faighter när man har en liten flicka att ta hand om. Man kan inte längre sätta sig själv i centrum. Som tur är har jag hög smärttröskel vilket jag tackar gud för.

Martin har visat för mig än en gång hur underbar han är och hur mycket han bryr sig om mig. Han har så bra hand om lilla Nelly och han är stolt. Det lyser om honom långa vägar när han pysslar om henne. Andra dagen åkte Martin upp på stan en sväng. Han skulle handla lite kläder då vi inte visste att vi skulle bli kvar så länge. Han kom med en stor bukett rosor från Nelly och honom, ett Eva Attling halsband och massor av nya kläder till lilla Nelly. Vilken omtänksam pappa och sambo vi har Nelly och jag. Vi älskar honom.

Vill även lägga ett ord för Martins och mina föräldrar som är underbara och stolta mor- och far föräldrar. Vi har fått så mycket fina presenter. När vi kom hem från BB igår så kom dem alla fyra med matkassar och presenter. Bla en filmkamera som de köpt tillsammans så vi kan dokumentera vår dotter. Jag älskar dem alla fyra.

Har så mycket att berätta men jag tar lite i taget...












Kommentarer
Postat av: Sofia

Hon är ju så himla söt:)och ar så vackert namn!

2008-07-27 @ 09:13:33
URL: http://fiddelifia.blogg.se/
Postat av: Kattis

Grattis mamma Anna! ;) Hoppas att ni har det jättebra i er lilla familj så här i sommarvärmen!



Bamsekramar,

Kattis från Media

2008-07-27 @ 18:48:40
URL: http://kaktustaggar.blogspot.com/
Postat av: Katarina

MYsigt. :)

2008-07-27 @ 23:22:04
URL: http://katarinaz.blogg.se/
Postat av: Anonym

Å, Anna hon är så fin!!

2008-07-29 @ 00:35:00
URL: http://www.metrobloggen.se/mammishannis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0