Då var den berömda väskan packad...

Ja efter mycket om och men har jag äntligen lyckats börjat packa väskan som vi ska ha med till BB. Har stoppat ner en hel del saker, men långt ifrån allt. Det är bra att man fått en lista över saker som är bra att ha med sig. Det som är svårast är att veta vad jag ska stoppa med för kläder till mig själv, vet ju inte alls hur jag kommer se ut i kroppen efter förlossningen. Har heller ingen lust att gå runt och se ut som en hösäck på BB, men mjukiskläder är väl vad som rekomenderas.

Har förberett lite här hemma idag också. Fixat skötborden och tvättat upp lite mer kläder till den lille/lilla. Det är så otroligt annorlunda att tvätta alla dessa små kläder, så sött.

Idag har även telefonen gått varm här hemma. Har pratat med mamma, farmor, Maria, Erica och Gun. Roligt att man har så många härliga människor runt omkring mig som bryr sig om mig.

Nu längtar jag efter att Martin ska komma hem från jobbet så vi kan mysa lite och äta lite gott innan vi drar igång och packar hans resväska. Som sagt så blir jag utan min älskling i några dagar nu. Men sedan är det SEMESTER!




Kommentarer
Postat av: Lisen

All lycka till er i världen! jag tänker på er!



Många lyckokramar från Lisen

2008-07-13 @ 20:12:08
URL: http://ettolesil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0