Stora tankar i små små ord...

Först av allt vill jag skicka en tanke till min vän Hanna som precis fått en liten dotter som heter Liv. Grattis till din söta lilla dotter. Tänk att hon pluppade ut på din födelsedag vännen. Vilken present.

Sedan vill jag skicka en tanke till min vän Nadja. Jag tänker på dig ska du veta. Vi har anledningen att ses någon dag framöver. Kanske över några timmars god lunch eller fika på Bara Vara.

Sedan vill jag bara skriva att jag är så otroligt glad över att jag har Martin. Han får mig verkligen att känna mig omtyckt och behövd. Jag älskar honom av hela mitt hjärta. Jag är så glad att det blev vi två som fick chansen att bygga ett liv tillsammans. Det är verkligen lyx att få känna så. Så mycket som vi har fått uppleva under dessa sju år tiillsammans. På söndag har vi förövrigt varit förlovade i ett år. Det är värt att fira tycker jag. Kommer aldrig att gömma den lördagen på stranden då vi förlovade oss på Teneriffa. Jag är och var så lycklig!

Sist men inte minst vill jag skicka en tanke till min söta syster som jag längtar efter så mycket.



Kommentarer
Postat av: Sara

Söt du är sötnöt. Börjar ju gråta när du lägger in inlägg som dessa.

puss Sara

2008-01-16 @ 22:21:18
URL: http://SaraJohannaAlice.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0