Shopping tonight

Ikväll bär det iväg till Ikea för att inhandla lite nya möbler till vår hall som ska renoveras. Det blir nog en ekgarderob och en spegel i samma träslag. Sedan handlar vi säkert en massa andra saker också som man alltid gör när man åker till ikea och ska handla. Sedan bär det nog iväg till Ica Maxi i Kumla för storhandling av mat, vi behöver fylla på det ekande kylskåpet lite.

Annars så börjar jag en ny kurs på universitetet idag. Det är med blandade känslor kan jag säga. Har till min förvåning läst 202, 5 högskolepoäng. Det är snart dags att bli vuxen och kasta sig ut i arbetslivet. Att plugga är trots allt en ganska skyddad värld. Det märker jag som har ett ganska krävande extrajobb vid sidan av mina studier.

I natt kunde varken Martin eller jag sova så vi låg och pratade om allt mellan himmel och jord. Det var väldigt mysigt faktiskt. Vi konstaterade också att för ett år sedan igår den 20/1 2007 så förlovade vi oss med varandra. Det var den bästa dagen i mitt liv. Vi förlovade oss på stranden på Teneriffa. Mysigt var det och sedan gick vi ut och åt en mysigt middag och festade till långt in på småtimmarna. Det var livet det, den bästa semesterveckan i mitt liv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0