Ett nytt år har precis startat

Jag har då äntligen börjat att skriva lite i min blogg igen. Har inte haft ork eller lust att engagera mig i skrivandet på ett tag nu. Har för övrigt haft en underbar jul och nyår tillsammans med familj och vänner. Martin och jag konstaterade att vi var otroligt bortskämda som fick så enormt mycket fina julklappar, men även en hel drös med pengar. Vad hade gjort oss förtjänt av allt detta? När det nya året inleddes stod jag i djupa tankar och filosoferade om att 2008 kommer att bli ett förändringarnas år på många sätt. Idag har jag födelsedag, fyller 23 år. Det har ringt och plingat i telefonen hela förmiddagen. Ikväll blir det middag, känner mig dock inte som en värdinna i den bästa formen, men det ska väl gå bra. Annars vill jag bara att hela världen ska veta att jag har den bästa sambon i hela världen. Tack för att du finns vid min sida och älskar mig. Du har fixat så otroligt mycket den senaste veckan här hemma, alla är stolta över dig.

Kommentarer
Postat av: Sofia

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN

Många kramar/ Sofia

2008-01-02 @ 18:35:28
URL: http://fiddelifia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0