Egofredag

Igår var mitt självfötroende på topp. Allting började med att jag hade fokussamtal på jobbet. Ett slags utvecklingssamtal med sin chef där man får reda på vad man är bra respektive dålig på. Jag fick så mycket beröm och så sa min chef att jag skulle platsa som butikschef om några år om jag fortsätter inom företaget. Dessutom hade jag fått ökat ansvar och uppgraderat mig till Mousserande vin som varugrupp, känns riktigt bra. Jag var så stolt när jag gick därifrån. Det lönar sig att kämpa på och ta ansvar.

När jag kom hem fick jag ett nytt trevligt besked. Hade fått VG i betyg för hela förra terminen. Stolt över mig själv igen. Tre VG av fyra är inte lätt att få på universitetet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0