Mys hela helgen lång

På fredag ska vi starta helgen med att gå på Fredrik Lindström på konserthuset. Martin fick biljetter av sin mamma och pappa i tidig födelsdagspresent. Jag tror att det kan bli riktigt roligt faktiskt.

På Lödragkväll bär det av tillsammans med Rickard och Rebecka på mysmiddag/födelsdagsmiddag på Björnstugan. Först hade vi tänkt att boka bord på Ågatan 3, men de hade samma meny som sist Martin och jag var där så jag tänkte att det kunde vara kul att växla lite. Trots att maten på Ågatan är underbar så var det länge sedan vi åt på Björnstugan. Martin den token tänkte bjuda alla, trots att han fyller år, men vi får se hur det blir med den saken. Jag bad dem i alla fall att ordna ett mysigt bord för oss fyra pågrund av att Martin fyller år. Vi får se vad dem hittar på till oss. Kollade in menyn och det ser inte svårt ut att få ner 3-rätter i magen. Jag kan ju i alla fall skylla på att jag äter för två. Sneglade lite i menyn om vad för smarrigheter jag tänker äta. Ser fram emot en helkväll.


Gå till barens startsida

Gå till restaurangens startsida


På söndag blir det kalas för Martin här hemma. Är osäker över hur många som kommer, men det blir ett gäng. Orkar inte ha någon stor bjudning pågrund av mitt ben så det får nog bara bli lite fika. Det får helt enkelt duga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0