Fredrik Lindström

Gud vad roligt vi hade igår när vi var på Konserthuset i Örebro och lyssnade på mister Fredrik Lindström. Jag asgarvar bara jag hör honom prata på sin roliga dialekt. Det som är sorgligt är ju att vi närkingar inte har någon vidare dialekt vi heller. Hans två timmar långa show hette "Svenskar är också människor" och handlade om hur pinsamma och tråkiga vi svenskar är egentligen. Man känner ju igen sig på vissa plan. Tex. när han pratade om att svenskar tömmer ut mjölken så fort den gått ut i datumet. Jag är sådan i alla fall. Bryr mig inte om att lukta eller något utan häller bara ut den. Riktigt riktigt rolig var showen.






Ikväll bär det av till Örebro igen och en mysmiddag/födelsdagsmiddag tillsammans med bästa vännerna. Måste göra mig i ordning nu.

Kommentarer
Postat av: Sara

Vilken toppen helg du har haft syster=)

Bamsekramar Sara

2008-02-24 @ 11:10:03
URL: http://SaraJohannaAlice.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0