Bästa helgen på mycket mycket länge...

Den här helgen som var bjöd på en massa roliga och spännande saker. Allt från teater, två mysmiddagar och födelsdagskalas. Martin var så otroligt mysig på Björnstugan där han slog på stort och bjöd alla på god mat pågrund av att vi ska bli föräldrar och för att han fyllde år. Kände mig oerhört lycklig att jag har honom. Vilka reaktioner vi fick.

Martins födelsdags kalas var mycket lyckat. Hela huset var fyllt av folk, vilket är roligt. Dock så saknade Martin Sara som inte var hemma. De gjorde jag och alla andra med. Martin fick massor av fina presenter. Av mig fick han en Lee Jeansskjorta och en tröja från Koppartrance. Ville kosta på honom något fint. Han som älskar märkeskläder. Roligaste presenten kom från Svenne som köpt martin senaste nummret av Vi föräldrar gravid och lindat in massor av trisslotter i tidningen.

Gud vad jag älskar Martin, det är helt otroligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0