Både negativa och roliga besked

Ja det visade sig vara sämre med mitt ben än vad man kunde ana från början. Sedan i söndags har det varit in och ut på Karlskoga lasarett. I söndags fick jag beskedet att jag akut skulle operera mitt knä, pågrund av minisken i knät. Pågrund av omständigheter fick jag en lokalbedövning i knät som skulle hjälpa till nästa dag. Om inte skulle det bli operation dagen efter. Så blev det inte heller så jag fick åka hem ännu en gång med remiss till ortopeden. På tisdagskvällen svullnade mitt ben upp och det fanns ingen cirkulation alls i benet. Så det blev en till akut sväng till kga där det visade sig att jag hade fått en propp i det onda benet pågrund av svullnaden. Så jag blev undersökt hela natten och fick en blodförtunnande spruta i magen och blev sedan inlagd på kirurgen. Dagen efter fick jag träffa en ortoped som bände med mitt onda knä så jag höll på att svimma. Jag blev hemskickad igen med restriktioner och nu ska jag tillbaka den 21/2 för att se om det bättrat sig. Annars kanske det blir operation i alla fall. Vilken resa det har varit sedan förra torsdagen. Det som de trodde var ett knä ur led visade sig vara mycket värre....

Nu till en glädjande nyhet som tidigare inte varit officiell för allmänheten men är det nu. Martin och jag ska bli föräldrar i sommar. Det ska bli så otroligt mysigt. Jag har en liten bebis i magen...

Kommentarer
Postat av: Katarina

GRATTIS :D

2008-02-17 @ 15:52:59
URL: http://katarinaz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0