Vad tiden går fort...

I månadsskiftet november, december 07 fick Martin och jag reda på att vi skulle få barn. En fantastisk men omtumlande känsla. Vi berättade för våra föräldrar på julafton förra året. Det var med en viss anspänning som man levererar ett sådant besked. Men det mottogs så väl av dem. Och nu så här snart ett år efter så ligger hon vår lilla prinsessa och sover uppe i vår säng just nu när jag skriver. Martins och mitt älskade lilla charmtroll. Jag kan inte beskriva i ord hur stolt jag är över vår dotter som skrattar och ler för det mesta. Hon är så go vår Nelly. Ser fram emot att fira hennes första jul ihop med nära och kära i år. Tänk vad mycket som händer på lite drygt ett år. Nu är hon här hos oss.

Det är många runt omkring mig som väntar barn just nu. Jag önskar bland annat Ingela, Hanna och Malin ett stort lycka till. Det är spännande att följa era graviditeter. Det är underbart att få chansen att bli förälder och mamma.


Kommentarer
Postat av: Sofia

Ja jag ska ju få ett litet kusinbarn i april:)

2008-12-10 @ 16:58:49
URL: http://fiddelifia.blogg.se/
Postat av: vivan

Tack för dina rara ord i bloggen, och vad kul att du följer och läser mitt trams...fnizz!

Ja, det är så roligt att Patrik och Lingan skall bli föräldrar...och jag mormor igen, mitt sjätte barnbarn (7:de om jag räknar Melker gris...gapskratt)önskar dig en härlig 1:a jul tillsammans med med Nelly...kram!

2008-12-10 @ 22:51:54
URL: http://vwellermo.blogg.se/
Postat av: Hanna

Tack snälla du :-)

2008-12-12 @ 21:57:36
URL: http://www.metrobloggen.se/mammishannis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0