Julafton 2008, Nellys första jul i bilder...



Nelly på julaftonsmorgonen. Hon funderade på varför pappa och mamma kom in med levande ljus vid sängen och en strumpa med julklappar i.




Nyss påklädd och fin kräks jag ner mig i farfars knä.




Redo att tomta här hemma i Hasselfors med pappa. Nelly delade ut chokladaskar till pappas släktingar.



Min älskade Martin beskådar alla julklappar. Många var till Nelly.



Nelly i mormors knä bland alla klapparna.



Spännande med snören. Vad som är i paketen är mindre intressant.



Nelly väntar på mer paket...



Jag och min älskade dotter. Magen är bar.



Nelly med "några paket än så länge"



Jag fick en pulka tänker Nelly



Nelly orkade inte öppna alla paket. Vi fick hjälpas åt. Här med klossar att bygga torn med.



Nelly fick gåskor från mosters skoaffär.



Nelly läser en tygbok som hon fick av Martin och mig.



Tomtekläderna har bytts ut mot en ledigare dress. Leken är i full gång.



Moster och Nelly



Nelly bland lite julklappar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0