Jag är mamma...

Den tanken har inte slagit mig förrens idag. En härlig känsla. Jag älskar mitt lilla knyte. Det bästa som hänt mig.

Idag vill jag tacka Maria för en jättegod middag hemma hos henne. Hon är alltid så go och glad. Erika var där med sina underbara små barn också. De är så väluppfostrade och snälla. En toppendag med lilla Nelly hos Maria. Det är skönt att man kan hitta på saker trots att man har en liten bebis att ta hand om.

Ikväll eller inatt kommer min älskling hem från Norge. Som jag saknar Martin som numera går under namnet pappa. Hihi. Tänk att jag fick barn med den underbara människan. En gåva.





Jag har världens största blåa ögon.
Nelly och mamma. En trött och osminkad mamma. Visst är jag lik pappa?

Kommentarer
Postat av: Sara

Lilla katten jansson =)

sötis.



Pussar från Moster

2008-08-17 @ 18:58:00
URL: http://alvarssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0