Jag har inte hunnit blogga på länge...

Det kan i och försig bero på att vårt trådlösa bredband inte fungerar särskilt bra. Så nu sitter jag hemma hos mamma och pappa och skriver lite. Synd att mamma inte var ledig för jag tänkte att jag skulle åka in till askersund en sväng och handla lite.

Just nu är jag totalt genomförkyld så jag känner mig lite vissen. Men det ska väl bättra sig. Så länge jag inte har någon feber är det säkert ingen fara för bebisen. Den verkar må bra där inne i alla fall. Den rör på sig och lever rövare ibland. Var på BVC förra veckan och allt såg bara bra ut. Alla värden som de tog på mig var bra, inklusive bebisens. Går in i sjätte månaden nu på fredag. Hade gått upp 5 kilo i vikt på sex månader. Vilket inte var någon fara. Om man går upp runt tolv under hela graviditetetn har man inte gått upp något vilket är skönt. Det är bara bebis plus vatten.

Nä nu ska jag göra lite läxor...





Kommentarer
Postat av: Hanna

Skönt att allt gicl bra på MVC :-) Snart flyttar vi, och då tycker jag att vi ska ses...! Måste få klappa lite på magen din, hihi! Kram

2008-04-08 @ 15:52:28
URL: http://metrobloggen.se/mammishannis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0