Jag är så trött...

Trots det fina vädret och alla vårkänslor tycks en del saker bara gå emot mig nu. Är så trött på att gå på universitetet att det står mig upp i halsen. Denna låtsasvärld. Jag kämpar som ett djur men det räcker inte till. Orkar inte mera snart. Vill bara ägna mig åt mig själv.

Tack Nadja för att jag fick en heldag med dig i Örebro i fredags. Det var verkligen roligt att få träffas. Du är en sann vän du. Vi måste ses mer framöver. Du är alltid så go och glad.

Nu ska jag in till BVC och mäta min mage och sedan blir det införskaffning av en barnvagn.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Vad blev det för vagn då??
Anna, jag flyttar på lördag, sen bestämmer jag att vi ska träffas, ok? =)
Hur gick det på MVC?
Stor kram till dig... du är så duktig som jobbar så hårt med dina studier!

2008-04-21 @ 22:49:43
URL: http://metrobloggen.se/mammishannis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0