Söndagsmiddag med vännerna

Igår bestämde Martin och jag oss för att bjuda hem Rickard, Rebecka, lilla söta Rasmus och Irox på söndagsmiddag. Det är alltid lika roligt att umgås med dem. Middagen bestod av Köttfärspaj, Tacopaj, diverse sallader, hembakt foccaia och hembakt äpplekaka med vaniljsås till efterrätt. Mycket lyckat. Killarna åt så att de höll på att storkna. Det var otroligt skönt att få sitta och prata med Rebecka, det var länge sedan vi träffades sedan sist.
Martin och jag tycker att det är så härligt att ha bjudningar nu när vi bor i huset. Vi invigde nya matsalsgruppen, vi hade väntat med att sitta där tills Rebecka och Rickard skulle komma. Mysigt att kunna tända upp lite ljus och dricka och äta lite gott. Förövrigt planerar vi en kryssning tillsammans i höst och sedan blev Martin och jag väldigt sugna att ta en weekend i Paris i december. Det kostar bara en krona att flyga dit med Ryan air.
Annars så längtar jag efter min syster något otroligt mycket. Vi måste ta och ses snart och kanske ta en shoppingtur tillsammans.



 
image15

Saknar Sara världens goaste syster som är så duktig i Skövde.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0