En lycklig dag....En av de lyckligaste....

Sitter här och tänker tillbaka på en underbar gårdag. Min älskling kom hem från Usa och det firade vi med lite gott fika på eftermiddagskvisten. Det var så underbart att komma hem och se att hela huset var fullt med levande ljus och mötas av en stor och trygg famn. Gud vad jag älskar min Martin. Jag fick så fina presenter också. En digital fotoram som man kan stoppa in mínneskortet i och visa bilder. Sedan fick jag en jättefin tröja från Ron Jon att ha i sommar.

Vi avlsutade dagen med att småprata lite om ditt och datt. Vi konstaterade vad bra vi har det och vad vi trivs ihop. En sak är säker...jag är lyckligare än någonsin....det är min hemlis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0