Älskade syster

Jag sitter här och är rörd över vad min söta och underbara syster skrivit i sin blogg sarajohannaalice.blogg.se om mig. En tår rinner ner för min kind just nu. Du ska veta att det värmde inom mig att läsa dessa fina rader om mig.

Vill tala om att i mina ögon är du den modigaste tjejen som jag vet. Du är så otroligt duktig som bor i Skövde och pluggar. Jag vet att det var ett oerhört stort steg för dig att flytta ner dit, men du har bevisat för alla här hemma att du är en mogen och duktig tjej. Det beundrar jag dig för.

Du är så otroligt vacker Sara. Tänk när du sökte jobbet på Din Sko. Jag vet att hon föll för ditt utseende direkt. Sedan visade det sig för din chef vilken intelligent och duktig tjej som du också är. Killarna står ju i rad för dig med. Men stressa inte för din drömprins kommer dyka upp när det är tid för det.

Jag tänker på dig och längtar efter dig varje dag ska du veta. Det går inte en dag utan att jag funderar hur du har det i Skövde. Det känns inte bra om jag inte fått ringa eller tala med dig över msn. Du är inte bara världens goaste syster utan också en av mina bästa vänner. Vi har haft så mycket roligt tillsammans du och jag. Tokiga som vi är.

Jag är så tacksam över att vi är syskon. Trots att du är sötast så tror jag att vi är väldigt lika på många sätt och vis. Vi kan ju alla fall skryta över att kunna imitera varandras röster. Det finns inte en människa som vi inte kan lura över telefon genom att svara med den andras förnamn.

Nu ser jag fram emot en helg tillsammans med dig. Det ska bli så roligt att ses. En mysmiddag inne i Örebro.

Jag älskar dig över allt annat i världen lilla sara muffen. Du är en tjej som jag beundrar på alla sätt. Du och jag Nutte.   Systers and friends forever. Puss och Kram från Anna         

image23

Världens sötaste lillasyster är vad du är Sara. Jag älskar dig!


Kommentarer
Postat av: Sara

Tack underbara du. Ögonen fylls med tårar. Söt du är Anna. Sov sött i natt. Puss å kram från syster

2007-11-14 @ 22:56:26
URL: http://SaraJohannaAlice.blogg.se
Postat av: Anonym

Så underbart fin skrivet ni två är helt underbara :)

2007-12-24 @ 01:29:40
URL: http://Katarinaz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0