Vänner

Dagens blogginlägg vill jag tillägna alla mina underbara vänner runt omkring mig. Men en speciell tanke går till min bästa vän Johanna Andersson. Vi träffades när vi började på högstadiet och vår vännskap har sedan dess kantats av både upp och nedgångar. Tillsammans med dig har jag gjort så oerhört mycket roligt och jag har även Johanna att tacka för att jag träffat min Martin. Både du och jag tycker att det är tråkigt att vi inte ses lika ofta som vi gjorde förr. Det är synd, men vi får bättra oss och ta tillvara på de gånger som vi ses. Inget går upp emot våra fikastunder och shoppingrundor. Vill bara att du ska veta att jag alltid finns till hand för dig om det är något. Jag är oerhört glad att du äntligen träffat din drömprins också. En stor kram till dig från mig.

image10


Kommentarer
Postat av: Moa

Det är få förunnat att ha så fina vänner! Man ska givetvis ta till vara på dem men vet du vad jag tror, inte tvinga sig på de där mötetna.. Det får nog komma lite som det kommer. Har man en god vän spelar det ingen roll om det dröjer 1 timme eller 14 dagar, man vet ändå vart man har varandra.

2007-07-18 @ 12:53:29
URL: http://moaliten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0