Semestern är snart slut

Har faktiskt lite ångest över att min semester snart är slut. Snart tillbaka till allvaret igen. Martin såg till att mina sista dagar på semstern blev underbara. En liten trip till Semla spa i Sunne. Härligt och lyxigt värre. Dit åker jag gärna tillbaka igen. Martin hade byggt scen där så det blev en bra konsert med Andreas Johnson och The Ark. Underbar kväll med gos till bra musik. Jag känner mig så otroligt kär i Martin, han är en sådan underbar människa.
Igår var vi hemma hos våra kompisar i Laxå och åt god mat som vanligt. Jag passade på att gosa lite med min gullunge Rasmus, världens lilla sötaste bebis. Honom ska vi skämma bort,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0