Inte långt kvar nu....

Snart är det dags för oss att flytta in i vårt stora hus som vi köpt. Det ska bli så otroligt spännande. Men det återstår mycket packning tills dess. Jag började idag efter jobbet och man inser att det inte är gjort så snabbt som man tror. Känner mig helt slut. Det har varit så mycket ett tag nu, men det ska bli roligt att börja om på nytt i ett hus.

I helgen åkte jag och Martin på husvagnssemester till Lidköping. Det var det mysigaste och skönaste på mycket mycket länge. Det blev mycket slappande, vin och grillande. Vi tog en tur till Läckö slott också där vi åt en god lunch och myste i solen. Både Martin och jag behövde lite ledig och skön tid.

Annars är det jobb, jobb och jobb.....Men det ger mycket pengar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0