Rymmer från verkligheten ibland...

Idag har jag varit ledig från jobbet. Får ha Nelly på dagis mellan 9-12. Är ganska skönt att ha lite egen tid. Eller rättare sagt så brukar jag alltid göra ALLT jag annars inte hinner på en vecka på tre timmar. Försöker att städa och tvätta lite dessa dagar. Jag mår inte bra om det inte är i ordning här hemma. Men just idag orkade jag bara inte ta itu med något utan hämtade Nelly och lämnade allt här hemma. Tog Nelly med mig och åkte till jobbet och hälsade på, handlade och uträttade några ärenden. Sedan forsatte vi till Askersund för att hälsa på mamma och pappa. Det är alltid ett andrum att komma hem till dem. Skönt. Mamma och pappa ställer alltid upp i vått och torrt. Ibland måste man bara släppa allt och rå om sig själv. På söndag ska jag rå om mig själv. Åka till Ullared med Johanna och Erica. Ska passa på att shoppa loss när lönen blev bra.




Mammas lilla bebis är en stor tjej nu.

Kommentarer
Postat av: Lisen

Så söt hon är! Hon har verkligen blivit stor!

2010-05-31 @ 19:14:46
URL: http://lisenlife.blogg.se/
Postat av: Eva

Hej jag googlad på lilleputtetåget i askersund o fick träff på din sida, Vad stor din dotter har blivit!



Hoppas allt är bra//Eva,Tapetseri & sånt

2010-06-08 @ 20:56:10
URL: http://tapetseriosant.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0