In med nytt och ut med det gamla

Flitens lampa lyser här hemma. Har tömt tvättstugan, rensat ur vårt dressingroom och småstädat lite. Har fått för mig att jag måste ha tvättstugan tom. Jag mår så mycket bättre utan tvätt och försöker därför att hålla ordning och reda där ute. Tvättar inte mer än jag hinner stryka och då brukar det vara tomt där ute. Blir aldrig något liggandes.

Idag har Sara, jag och Nelly varit till Marieberg och shoppat. Äntligen hittade jag en massa kläder att förnya garderoben med. Tre tröjor, en tunika, tights, leggings och lite smått och gott. Det blev även tre tröjor till Nelly, ett par jeansleggings och väntar från POP till henne. Som vi längtat efter att Sara skulle komma hem till oss. Jag saknar min älskade lillasyster ofta.

Annars är det planering för renoveringen av sovrummet och diverse bjudningar i helgen som står på tapeten.

Kommentarer
Postat av: Kattis

Hej igen,



tack så mycket för receptet, det låter spännande. Ska testas nästa vecka. :)



Ja visst är det skönt att slippa ha tvätt liggande? Det är ett stressmoment utan like.



Lycka till med bjudningarna och renoveringsplaneringen!



Hälsningar Kattis

2009-10-21 @ 21:38:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0