Fyra generationer....

Ikväll har jag, pappa och Nelly varit och hälsat på min farmor. Vi åt pizza och myste. Nelly åt smörgås med leverpastej och busade med gammelfarmor. Det är roligt att se hur farmor grejar med Nelly och att hon faktiskt orkar att göra det. Nelly är helt faschinerad av gammelfarmors säng där man kan hissa upp och ned ryggen. Hon låg still medans vi hissade henne upp och ned. Det tyckte hon var mysigt värre. Jag tror att det måste kännas fantastiskt för farmor att ha ett barnbarnsbarn att greja med. Hon servar Nelly till max.

Min gullunge i pyjamas och morgonrock



Nelly i mormor och morfars skåp i hallen





Kommentarer
Postat av: Sofia

Vilken busunge:P

2009-10-07 @ 23:09:26
URL: http://fiddelifia.blogg.se/
Postat av: marie pettersson

åhh, vad nelly växer :) så himla söt! :D

2009-10-14 @ 22:09:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0