En mycket givande arbetsdag

Igår hade jag en mycket bra dag på jobbet. Johanna och jag hade tagit på oss att städa våra utrymmen utöver butiken innan vår ombyggnation. Vi visste nog inte riktigt vad vi gav oss in på, men roligt hade vi. Tre vändor till tippen blev det med diverse saker. Gud vad vi slet. Det blev en otrolig skillnad. Nu väntar bara att fixa till lite smådetaljer så kommer lagret vara som en dröm.

Dock hade vi ett mindre trevligt möte då mina kära arbetskamrat Erica ska flyttas till Karlskoga i några veckor. Som jag kommer sakna henne. Hon är en glad och frisk fläkt hos oss. Jag har tyckt om henne både som arbetskamrat och vän sedan dag ett hon började hos oss. Vi har mycket tokiga saker med oss i bagaget under våra år tillsammans på butiken.

Annars är det inget vidare väder idag och jag känner mig faktiskt inte motiverad till något speciellt. Ska försöka ta med Nelly på en promenad sen och hämta hennes barnvagn som blev kvar hos hennes farmor och farfar igår,då det var för kallt att åka vagn hem för henne.

Ska i alla fall försöka att leta reda på något nytt och gott recept att laga till kvällen. Har köpt kravmärkt ytterfilé så om någon har något bra recept så hojta till. Fredagsmys ska det bli här hemma i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Anonym

ÅÅ ni var ju jätte duktiga,det blev ju jätte fint överallt:) Å vilka snälla ord du skriver om mig,det värmer verkligen.Men om 4 månader kommer jag igen å härjar till det,jag kommer nog å hälsar på.Om inte annat får du å jag träffas:) Nån liten fest kanske me de som man tycker om:):)KRAM

2009-10-16 @ 21:44:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0