Carpe diem







Idag har jag fångat dagen genom att inhandla en helt underbar hissgardin idag. Dock var det lite knixit att få den snyggt rullad. Men såhär blev resultatet i ett annars gräsligt gästrum som är i behov av en rustning. Men nu piggar dock gardinen upp lite.



Bilderna är tagna i motjus så man ser inte så bra.




Tillhörande kudde till gardinen. Står Carpe diem på andra sidan. Kommer göra sig bättre mot ett vitt överkast.



Nellys rum. Jag pyntade och pysslade där igår.



Hissgardinen till Nellys rum sydde jag igår. Tyget är från Ikea och jag föll pladask för det till Nellys karamellsöta tjejrum. Jag har vita sidenband som jag knyter rullen med. På den här bilden sticker Nellys rullgardin blåa rullgardin fram så den få tänkas bort. Är nöjd med gardinen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0